مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:452021-11-29سياسي

تکمیل زباله سوز ساری نیازمند نگاه ملی است


رییس شورای شهر ساری تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری را مستلزم نگاه و توجه ملی دانست.

- ، پرویز شعبانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر ساری با گرامیداشت روز معلولان با اظهار اینکه 10 درصد جمعیت استان را این جامعه تشکیل می دهند خواستار برنامه ریزی برای تحقق مطالبات این قشر شد.

وی با اظهار اینکه بسیاری از معلولان جسمی و حرکتی از نظر هنری توانمندی های زیادی دارند اظهار داشت: این جمعیت جزیی از جامعه هستند و باید از حقوق شهروندی مناسبی برخوردار باشند.

وی خواستار فراهم شدن زیرساخت های برای فعالیت های اجتماعی معلولان شد و گفت: تحقق این مسئله نیازمند تلاش همه دستگاه ها است و با آنکه حقوق جامع معلولان 15 سال پیش مصوب شد ولی یا اجرا نمی شود و یا بازدهی لازم ندارد.

شعبانی با اظهار اینکه معلولان خواستار اجرای عادلانه قوانین هستند و نباید به این مطالبه به فراموشی سپرده شود، گفت: بسترسازی برای حمایت از معلولان نیازمند نگاه فراجناحی است و در این راستا شهرداری ها موظف هستند برای مناسب سازی شهر و زندگی معلولان برنامه ریزی کنند.

رییس شورای شهر ساری یادآور شد: مناسب معابر عمومی، تجهیز و نصب علائم هشداردهنده، برجسته سازی سطوح پیاده روها، رفع موانع و صدور پروانه طبق شرایط شهرسازی از جمله کارهایی بوده که باید عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زباله سوز ساری نیازمند نگاه ملی است

تکمیل زباله سوز ساری نیازمند نگاه ملی است