مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:452021-11-29بين الملل

حکیم: عراق با مرجعیت و ملتش پشتیبان مساله فلسطین است


رییس ائتلاف گروهای کشور و رهبر جریان حکمت عراق امروز، دوشنبه بار دیگر با سازش و عادی سازی روابط با رژیم غاصب مخالفت و بر حقوق فلسطینی ها در برخورداری از کشوری با حاکمیت مستقل و بازگشت به سرزمین شان تاکید کرد.

- رییس ائتلاف "گروهای کشور" و رهبر جریان حکمت عراق امروز، دوشنبه بار دیگر با سازش و عادی سازی روابط با رژیم غاصب مخالفت و بر حقوق فلسطینی ها در برخورداری از کشوری با حاکمیت مستقل و بازگشت به سرزمین شان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت موازین نیوز، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین گفت: گرامیداشت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین این واقعیت را تعمیق می بخشد که مساله این ملت صبور، انسانیت، عادلانه و ثابت در وجدان عربی، اسلامی و انسانی است و نمی توان آن را ساقط کرد یا با گذشت زمان به دست فراموشی سپرد.

این چهره عراق افزود: ملت مظلوم فلسطین حق مطلق در سرزمین، تاریخ و آینده نسل هایشان را دارند و این حق تنها با یاری مساله به حق آنها و حمایت عربی، اسلامی و جهانی از آنها، از رهگذر همبستگی داخلی فلسطین و تعیین قطب نما به سمت مقابله با رژیم اسراییل و فراموشی اختلافات داخلی به ثمر می نشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: عراق با مرجعیت و ملتش پشتیبان مساله فلسطین است

حکیم: عراق با مرجعیت و ملتش پشتیبان مساله فلسطین است