مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:302021-11-29سياسي

رسانه ها می توانند بازوی توانمند توسعه لرستان باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: رسانه ها می توانند یک بازوی توانمند برای مدیریت ارشد استان در بحث توسعه باشند.

- احمدحسین فتایی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه های استان همه صاحب نظر و فکر و توانمند هستند که می توانند یک بازوی توانمند برای مدیریت ارشد استان در بحث توسعه باشند.

وی ادامه داد: یک فرصت تاریخی است که نماینده ولی فقیه و استاندار هردو بومی هستند و طبیعتاً دغدغه مند بوده و با مشکلات استان و موانعی که از قبل بوده آشنایی کامل دارند و همه ما موظف هستیم به آن ها کمک کنیم تا بتوانیم مشکلاتی که در استان وجود دارد در بحث توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برطرف شود.

فتایی افزود: در بحث فضای مجازی در این ایام کارهای ابتکاری انجام شده، در حال حاضر شرایط کرونا به گونه ای شده که امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری وجود دارد، اما نباید از این ظرفیت غافل شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در رابطه با برنامه های مجموعه، تصریح کرد: قبل از این چندین جشنواره انجام شده و در نظر داریم به زودی جشنواره مطبوعات استان را به صورت منطقه ای برگزار کنیم.

وی با اشاره به این بحث کاغذ، معیشتی، بیمه و تسهیلات ویژه مطبوعات، عنوان کرد: خیلی از روزنامه های ما در حال حاضر به سختی چاپ می کنند و مشکلاتی دیگر نیز دارند که یک همت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها می توانند بازوی توانمند توسعه لرستان باشند

رسانه ها می توانند بازوی توانمند توسعه لرستان باشند