مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:202021-11-29پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / دوشنبه 8 آذر 1400


بر اساس گزارش وزارت بهداشت در روز دوشنبه 8 آذر 1400، در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز کرونایی نیست اما 22 شهر در وضعیت نارنجی، 207 شهر در وضعیت زرد و 219 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچنان برای پیشگیری از ابتلا به انواع سویه های کرونا توصیه می شود،شواهد حاکی است در صورت عادی انگاری و بی توجهی به توصیه های هشدار دهنده ،احتمال می رود با بروز موج ششم درکشور بویژه سویه جدید اومیکرون شاهد تبعات شدیدتری نسبت به سایر جهش های کرونا باشیم.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پس از گذشت بیش از 290 روز ،هیچ شهری قرمز نیست و رنگ بندی 22 شهر نارنجی ، 207 شهرستان زرد و 219 شهر آبی است ، این آمار به معنای پایان عمر کرونا نیست چرا که در روزهای گذشته خبری از شناسایی و تاییدسویه جدید" B.

1.

1.

529 "در آفریقای جنوبی با نام اومیکرون منتشر شده است که می تواند در صورت همه گیری تمامی معادلات و برنامه های اتخاذ شده برای از سرگیری جریان عادی زندگی در جهان را بر هم زند .

به باور کارشناسان این ویروس تهدید جدی دیگری برای بشریت است و با جهش های مختلف می تواند یکبار دیگر وضعیت مردم جهان را تحت تاثیر قرار دهد،کرونا و جهش های آن در حدود 2 سال گذشته نشان داده که این ویروس به طور کامل از بین نمی رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / دوشنبه 8 آذر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / دوشنبه 8 آذر 1400