مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-29سياسي

اعضا هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند


اعضاء هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام که برای مدت دو سال، انتخاب و معرفی شدند، احکام خود را از رییس کل دادگستری استان ایلام دریافت کردند.

- علی دهقانی رییس کل دادگستری استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اعضای هیات منصفه نماینده افکار عمومی و نماینده اقشار مختلف جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه قانون و قانونگذار نگاه ویژه ای به مطبوعات و رسانه ها دارند، افزود: مطبوعات و رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند.

رییس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه در اصل 42 قانون اساسی صراحتاً به آزادی مطبوعات اشاره و تأکید شده است، گفت: در سنوات اخیر نقش رسانه ها در حوزه های مختلف به ویژه شناسایی و معرفی مفسدان و مخلان اقتصادی بسیار پررنگ و مؤثر بوده است.

وی تصریح کرد: هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی؛ همکاران مجموعه های قضایی هستند و به عنوان نماینده افکار و وجدان عمومی، نقش نظارتی و مؤثری در صدور آرا پرونده های مطبوعاتی و سیاسی دارند.

گفتنی است؛ اعضاء هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام که برای مدت دو سال، انتخاب و معرفی شدند، احکام خود را از رییس کل دادگستری استان ایلام دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضا هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند

اعضا هیات منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند