مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-29سياسي

دریاداران ایران به اقتدار رسیدند


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دریاداران سپاه جمهوری اسلامی مانند 40 سال گذشته نیستند بلکه توانمندند و به یک اقتدار رسیده اند.

- ، حجت الاسلام محمود حزبه زاده ظهر امروز دوشنبه در آیین گرامیداشت و تجلیل از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقی که در دریای عمان اتفاق افتاد به همه نشان داد که آمریکایی ها واقعاً نمی خواهند که جمهوری اسلامی یک زندگی آرام و بدون تنش داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه حضور دریاداران ارتش و سپاه جمهوری اسلامی مقتدرانه است و همیشه از منافع ایران اسلامی در هر جای دنیا دفاع می کنند، بیان کرد: دریاداران سپاه جمهوری اسلامی مانند 40 سال گذشته نیستند بلکه توانمندند و به یک اقتدار رسیده اند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: قایق های تندرو که نفت کش ما را احاطه کرده اند و هیکل این قایق تندرو به اندازه حتی قایق نجات غریق آمریکایی نیست اما با این وجود گلوله ای رد و بدل نشد.

حجت الاسلام حزبه زاده گفت: این حرکت نظامی پیامدهای اقتصادی نیز دارد از جمله اینکه امنیت فعالیت اقتصادی با شرکای جمهوری اسلامی از این طریق تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاداران ایران به اقتدار رسیدند

دریاداران ایران به اقتدار رسیدند