مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-29پزشكي

تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر مراکز عرضه دارو در همدان


دادستان همدان بر ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو و سازمان صمت برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر بعدازظهر امروز در جلسه بررسی قاچاق دارو، گفت: اهمیت برخورد با قاچاق کالا به ویژه در حوزه دارو و کالاهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی برکسی پوشیده نیست، چرا که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو و سازمان صمت برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، افزود: همچنین می بایست معاونت غذا و دارو، زیرساخت ها و سامانه های نرم افزاری خود را با هدف کنترل دقیق تر داروهای عرضه شده در بازار افزایش دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: افزایش و تقویت این سامانه های نظارتی، زمینه ساز جلوگیری از ورود و خروج قاچاق دارو به ویژه ساماندهی عطاری ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی می شود و البته در این بخش باید دیگر نهادهای نظارتی نیز با معاونت غذا و دارو همکاری های لازم را داشته باشند.

جاده های همدان برای عبور خودروهای شوتی نا امن می شود خانجانی موقر بر لزوم تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی تأکید کرد و گفت: محورهای این استان برای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر مراکز عرضه دارو در همدان

تشکیل کارگروه ویژه برای نظارت بر مراکز عرضه دارو در همدان