مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-29سياسي

مذاکرات وین برای لغو تحریم ها دوباره آغاز شد


نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی وزارت امور خارجه ایران و گروه 1+4، امروز (دوشنبه 8 آذر 1400) به ریاست انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام با محوریت لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، پس از نزدیک به پنج ماه وقفه، در هتل کوبورگ وین از سرگرفته شد.

این نشست در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی وزارت امور خارجه ایران و گروه 1+4، امروز (دوشنبه 8 آذر 1400) به ریاست انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار می شود.

علی باقری کنی که شنبه گذشته وارد وین شد، ریاست هیات ایرانی را برعهده دارد.

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران شب گذشته و در آستانه دور جدید مذاکرات وین در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: با اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه وارد گفت وگوها شده ایم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه وارد گفت وگوها شده است.

ترکیب هیات جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این عزم و جدیت جمهوری اسلامی ایران برای برداشتن گام های جدی در زمینه لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه آمریکایی ها علیه ملت ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین برای لغو تحریم ها دوباره آغاز شد

مذاکرات وین برای لغو تحریم ها دوباره آغاز شد