مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-29پزشكي

تشکیل کارگروه ویژه جهت نظارت بر مراکز عرضه دارو در همدان


دادستان همدان بر ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو و سازمان صمت برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی تاکید کرد.

- به گزارش، حسن خانجانی موقر بعدازظهر امروز در جلسه بررسی قاچاق دارو، گفت: اهمیت برخورد با قاچاق کالا به ویژه در حوزه دارو و کالاهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی برکسی پوشیده نیست، چرا که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو و سازمان صمت برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، افزود: همچنین می بایست معاونت غذا و دارو، زیرساخت ها و سامانه های نرم افزاری خود را با هدف کنترل دقیق تر داروهای عرضه شده در بازار افزایش دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: افزایش و تقویت این سامانه های نظارتی، زمینه ساز جلوگیری از ورود و خروج قاچاق دارو به ویژه ساماندهی عطاری ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی می شود و البته در این بخش باید دیگر نهادهای نظارتی نیز با معاونت غذا و دارو همکاری های لازم را داشته باشند.

جاده های همدان برای عبور خودروهای شوتی نا امن می شود خانجانی موقر در ادامه صحبت های خود بر لزوم تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی تأکید کرد و گفت: محورهای این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه جهت نظارت بر مراکز عرضه دارو در همدان

تشکیل کارگروه ویژه جهت نظارت بر مراکز عرضه دارو در همدان