مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-29بين الملل

محمود عباس رژیم صهیونیستی را تهدید کرد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسراییل اگر از اقدامات ضد فلسطینی خود دست برندارد، تصمیمات قاطعانه ای اتخاذ خواهیم کرد و در نشست آتی شورای مرکزی سازمان آزادی بخش در اوایل سال آینده میلادی درباره آن گفتگو خواهیم کرد.

عباس تاکید کرد: تداوم اقدامات اسراییل در نابودسازی راهکار دو کشوری و اعمال آپارتاید ما را ناگزیر به انتخاب گزینه های دیگر خواهد کرد، اگر تل آویو از این اقدامات دست برندارد، تصمیمات سرنوشت سازی اتخاذ خواهیم کرد.

وی درباره ماهیت این تصمیمات توضیحی نداد اما مسئولان فلسطینی اعلام کردند که احتمال لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، ابطال توافقات امضا شده از جمله هماهنگی امنیتی و دیگر توافقات محتمل است.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: باقی ماندن اشغالگری بر اراضی و ملت مان تا ابد از طریق ظلم به مردم فلسطین، تسلط بر اراضی و منابع طبیعی، فشار اقتصادی و تعدی به هویت بیت المقدس و مقدسات مسیحی و اسلامی را نخواهیم پذیرفت.

وی در ادامه بر حمایت از همه ابتکارهای مقاومت مردمی مسالمت آمیز در روستاها، شهرها و اردوگاههای فلسطینی که موفقیت های مستمری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

محمود عباس رژیم صهیونیستی را تهدید کرد