مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:552021-11-29سياسي

وزیر کشور: مذاکرات ایران با کشورها با موضع قدرت در حال انجام است


اکنون جمهوری اسلامی فصل جدیدی از حیات خود را می گذراند و سیاست اخلاق مداری با عزت برگرفته از ایمان و بدون تسلیم و وادادگی به قدرت های مادی به دنیا اعلام می کند.

- اکنون جمهوری اسلامی فصل جدیدی از حیات خود را می گذراند و سیاست اخلاق مداری با عزت برگرفته از ایمان و بدون تسلیم و وادادگی به قدرت های مادی به دنیا اعلام می کند.

وزیر کشور گفت: امروز مذاکرات ایران با کشورها با موضع قدرت در حال انجام است و دشمن باید بدانند تسلیم آنان نخواهیم شد و آنان باید تسلیم مطالبات بحق ایران اسلامی شوند.

احمد وحیدی، دقایقی پیش در مراسم تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی در بیرجند اظهار کرد: خدمت به مردم را توفیقی دانست که به سادگی فراهم نمی شود که امیدواریم آقای قناعت به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی فعالیت های انجام شده را با قدرت جلو ببرد.

وی بیان کرد: اکنون جمهوری اسلامی فصل جدیدی از حیات خود را می گذراند و سیاست اخلاق مداری با عزت برگرفته از ایمان و بدون تسلیم و وادادگی به قدرت های مادی به دنیا اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ملت ایران، پایداری عزتمندانه ای در برابر دشمنان دارند و امروز در دوره جدید در حالی وارد قرن جدید می شویم که دشمنان ما یکی پس از دیگری از صحنه کنار می روند اما جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و استوار ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مذاکرات ایران با کشورها با موضع قدرت در حال انجام است

وزیر کشور: مذاکرات ایران با کشورها با موضع قدرت در حال انجام است