مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:502021-11-29سياسي

معرفی 62 پژوهشگر و 12 فناور برتر کرمانشاه در هفته پژوهش


معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در هفته پژوهش 62 پژوهشگر و 12 فناور برتر استان در حوزه های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

- فرزاد ویسی در نشستی خبری که امروز( هشتم آذر) برگزار شد، بااشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، اظهار کرد: هفته پژوهش استانی امسال از 13 تا 19 آذر و هفته پژوهش کشوری از 20 تا 26 آذر برگزار خواهد شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تداخل برنامه های استانی با برنامه های کشوری، هفته پژوهش در سطح استان یک هفته زودتر برگزار می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی شعار هفته پژوهش امسال را پژوهش و فناوری، پشتیبانی تولید اعلام کرد و گفت: برای هرکدام از ایام این هفته نامگذاری هایی صورت گرفته و تلاش کرده ایم تا علیرغم شیوع بیماری کرونا برنامه های مختلفی داشته باشیم.

وی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: مراسم تجلیل از 58 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه رازی روز دوشنبه آینده(15 آذر) برگزار خواهد شد و تجلیل از پژوهشگران برتر استان نیز 18 آذر برگزار می شود.

به گفته دبیر ستاد استانی هفته پژوهش، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان 62 پژوهشگر برتر معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که 43 نفر از پژوهشگران برتر استان از مراکز دانشگاهی و 19 نفر نیز از دستگاه های اجرایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 62 پژوهشگر و 12 فناور برتر کرمانشاه در هفته پژوهش

معرفی 62 پژوهشگر و 12 فناور برتر کرمانشاه در هفته پژوهش