مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-29سياسي

آمریکا فکر نکند که با آشوب چند نفر می تواند برگ برنده در مذاکرات داشته باشد


عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سروصدا و ایجاد ناآرامی توسط عده ای معدود نمی تواند ایران مقتدر را با مشکل مواجه کند.

- محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ناآرامی های چند روز قبل در اصفهان به دنبال مشکلات آبی برای کشاورزان گفت: آمریکا به خیال خود سعی دارد تا از طریق عده معدودی و با ایجاد ناآرامی ایران را در آستانه مذاکرات هسته ای را به عنوان کشوری آشوب زده معرفی کند و به خیال خود از آن به عنوان یک برگ برنده در مذاکرات استفاده کند.

وی افزود: ایران اسلامی مقتدرتر از آن است که چند آشوبگر بتوانند برایش مشکلی درست کنند و آمریکا هم باید از این فکر و خیال بیرون بیاید که از این موضوع بتواند به عنوان یک برگ برنده در مذاکرات استفاده کند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: امروز برگ برنده در مذاکرات با ما است و موضوع مذاکره باید عمل به تعهدات که برجامی طرف مقابل و مسائل پیش آمده از زمان خروج آمریکا از برجام باشد و طرف غربی باید پایبندی خود به تعهدات در برجام را نشان دهد.

  عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون جنگ تحمیلی و جنگ های منطقه ای و ترورها را پشت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فکر نکند که با آشوب چند نفر می تواند برگ برنده در مذاکرات داشته باشد

آمریکا فکر نکند که با آشوب چند نفر می تواند برگ برنده در مذاکرات داشته باشد