مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-29سياسي

روز شماره ایام دهه بصیرت در ورامین اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران روز شماره ایام دهه بصیرت در ورامین را اعلام کرد.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جلسه برگزاری دهه بصیرت شهرستان ورامین که ظهر دوشنبه در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین و با حضور مسئولان برگزار شد، طی سخنانی گفت: از 9 دی تا 19 دی یک بسته جامع مناسبتی است که باید مورد توجه دستگاه ها و نهادها قرار گیرد، برگزاری مناسبت ها تعظیم شعائر الهی است و جزو عبادات و تقوای قلوب است.

وی افزود: روز 9 دی روز بزرگی است چون خنثی سازی فتنه است و تمام دشمنان بیرونی و داخلی در یک صف قرار گرفتند و مصمم بودند انقلاب را دچار مشکل کرده و از صحنه خارج کنند.

محمودی به حوادث ناراحت کننده ایام سال 88 و بی حرمتی هایی که در آن رخ داد اشاره کرد و بیان داشت: در فتنه سال 88 به امام حسین (ع) و عاشورا تعرض شد به ولایت فقیه حمله شد اینها اتفاقات این سال است اگر حضور مردم نبود، انقلاب به یک چالش کشیده می شد عظمت 9 دی و حضور میلیونی مردم در دفاع از اسلام و ولایت فتنه را خاموش کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تصریح کرد: فتنه و عوامل آن تمام نشده اند فقط شکل آن عوض شده است و اتفاقات همیشه در کمین نظام است و دشمنان در حال فعالیت هستند و باید روشنگری و بصیرت افزایی برای فتنه های جدید صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شماره ایام دهه بصیرت در ورامین اعلام شد

روز شماره ایام دهه بصیرت در ورامین اعلام شد