مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:352021-11-29بين الملل

انصارالله یمن: متجاوزان بدانند که روز خروج دیگری در انتظار آنهاست


دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه ای پنجاه و چهارمین سالروز استقلال یمن و روز خروج آخرین سرباز انگلیسی را به ملت این کشور تبریک گفت و اعلام کرد که «متجاوزان جدید باید بدانند که روز خروج و تخلیه دیگری در انتظار آنهاست».

- دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه ای پنجاه و چهارمین سالروز استقلال یمن و روز خروج آخرین سرباز انگلیسی را به ملت این کشور تبریک گفت و اعلام کرد که متجاوزان جدید باید بدانند که روز خروج و تخلیه دیگری در انتظار آنهاست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر سیاسی جنبش انصارالله امروز (دوشنبه) به مناسبت پنجاه و چهارمین سالروز استقلال یمن و خروج آخرین سرباز انگلیسی از جنوب یمن را مردم این کشور تبریگ گفت و اعلام کرد که روز مشابه خروج نظامیان انگلیس برای متجاوزان جدید به یمن فرا خواهد رسید.

انصارالله افزود: متجاوزان جدید باید بدانند که روز تخلیه دیگری در انتظار آنهاست و شکست خواهند خورد و به یاری خدا از هر وجب از خاک کشورمان بیرون رانده خواهند شد .

در ادامه بیانیه آمده است: این مناسبت زمانی فرا رسیده که مردم ما در حال تجربه نبرد آزادی و استقلال و مقابله با حملات و محاصره آمریکایی-سعودی-اماراتی هستند .

دفتر سیاسی انصارالله افزود: تاریخ ما مملو از مبارزه با جاه طلبی های متجاوزان است و این بر تداوم نبرد آزادی هر وجب از سرزمین اشغالی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: متجاوزان بدانند که روز خروج دیگری در انتظار آنهاست

انصارالله یمن: متجاوزان بدانند که روز خروج دیگری در انتظار آنهاست