مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-29سياسي

سردار شیرازی:نیروی دریایی به اهداف بزرگ دست یافته است


رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: حرکت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش نشان داد، ارتش در هر عرصه ای که اراده کرده و وارد شده است کار را به سرانجام مطلوب رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا در آیین رونمایی از تقریظ فرمانده معظم کل قوا بر گزارش عملکرد ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش اعزامی به اقیانوس اطلس، که امروز در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انجام شد، اظهار داشت: پیشرفت های میدانی که امروز در ارتش و نیروهای مسلح صورت می گیرد در واقع افتخار و شکوفایی را برای ملت بزرگ ایران در پی دارد و همچنین برای ملل مستضعف جهان مایه امید است.

وی افزود: حرکت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش نشان داد، ارتش در هر عرصه ای که اراده کرده و وارد شده است کار را به سرانجام مطلوب رسانده است.

سردار شیرازی با اشاره به تشکیل ساختار جهاد خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این سازمان بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زمانی که در تصورها نمی گنجید به فرمان حضرت آیت الله خامنه ای در ارتش ایجاد شد و کار خود را در دوره های سخت بویژه دوران دفاع مقدس با تلاش و اهتمام پیش برد و کارکنان این سازمان در این مسیر ناهموار فعل ما می توانیم را به زیبایی صرف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شیرازی:نیروی دریایی به اهداف بزرگ دست یافته است

سردار شیرازی:نیروی دریایی به اهداف بزرگ دست یافته است