مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-29سياسي

نشست روسای سابق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد


محمدصادق خیاطیان در نشست روسای سابق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: تجارب مدیریتی جزو سرمایه های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت و بالندگی کشور جز با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: تجارب مدیریتی جزو سرمایه های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، ممکن است.

محمدصادق خیاطیان در نشست روسای سابق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، افزود: تجارب مدیریتی جزو سرمایه های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت و بالندگی کشور جز با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، ممکن نیست.

وی افزود: استفاده از تجارب گذشته و گفت و گو با روسایی که خود چالش ها و سختی های مسیر را تجربه کرده اند، می تواند یاری دهنده مرکز برای پیمودن مسیر و پیشبرد برنامه ها و ماموریت ها باشد.

این نشست به دعوت رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد و رییسان سابق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری درباره تجارب خود در مدیریت مرکز سخن گفتند و در خصوص چالش ها و مسائل پیش روی کشور و کمکی که این مرکز می تواند به دولت و شخص رییس جمهوری داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست روسای سابق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد

نشست روسای سابق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد