مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-29سياسي

بسیج سازندگی به دنبال پیشران کردن اقتصاد کشور است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حوزه فعالیت بسیج سازندگی در راستای سازندگی پایه های اقتصاد کشور برای پیشران شدن در جبهه های اقتصادی است.

- البرز - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حوزه فعالیت بسیج سازندگی در راستای سازندگی پایه های اقتصاد کشور برای پیشران شدن در جبهه های اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات پوشاک دستاوردهای مشاغل خرد، خانگی و کوچک در کرج اظهار کرد: چند سالی است رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر مبنای شعار اقتصادی قرار می دهند.

وی ادامه داد: اینکه راهبرد معظم له برای ادامه مسیر و حکمرانی در کشور شعارهای اقتصادی است، حتماً دلیل بسیار محکمی دارد و پاشنه آشیلی است که دشمن آن را نشانه رفته است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: در زمانی که ما در تحریم های ظالمانه دشمن قرار داریم و در جایی که آمریکای جنایتکار اتاق جنگ را به وزارت خدمات دهی منتقل کرده، اقتصاد کشور ما را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب چندین سال قبل راهبردی را در خصوص احیا و رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی مطرح کردند، تصریح کرد: برخی نسبت به این شعار راهبردی بی تقوایی کردند، چراکه اقتصاد مقاومتی متفاوت از کلمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی به دنبال پیشران کردن اقتصاد کشور است

بسیج سازندگی به دنبال پیشران کردن اقتصاد کشور است