مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-29سياسي

شهرداری ها نگران نظارت دیوان محاسبات نباشند


نشست «ضرورت شفافیت و نظارت بر عملکرد مالی شهرداری ها» با حضور بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و رحیم باباکریمی حسابرس کل امور اجتماعی دیوان محاسبات در محل خبرگزاری دانشجویان ایسنا برگزار و بر ضرورت همکاری شهرداری ها با دیوان محاسبات .

- نشست ضرورت شفافیت و نظارت بر عملکرد مالی شهرداری ها با حضور بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و رحیم باباکریمی حسابرس کل امور اجتماعی دیوان محاسبات در محل خبرگزاری دانشجویان ایسنا برگزار و بر ضرورت همکاری شهرداری ها با دیوان محاسبات برای نظارت بر این نهاد عمومی غیردولتی تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز محبی نجم آبادی در این نشست ضمن قدردانی از دیوان محاسبات برای تسریع فعالیت های خود در دوره جدید گفت: همه کسانی که برای اقامه حق حرکت می کنند باید همه ابعاد را مورد دقت و توجه قرار دهند.

عالی ترین ابزار نظارتی مجلس نیز دیوان محاسبات است که می تواند در مسیر مبارزه با مفاسد به مجلس کمک کند و در این راه اعمال کنترل و نظارت مستمر مالی به منظور پاسداری از بیت المال و شهرداری ها به عنوان یکی از نهادهای عمومی غیردولتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اهتمام مجلس و دولت ایجاد وتحقق شفافیت است، گفت: اگرچه مقاومت هایی در این زمینه وجود دارد اما به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها نگران نظارت دیوان محاسبات نباشند

شهرداری ها نگران نظارت دیوان محاسبات نباشند