مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-29سياسي

اشک ها و لبخندها در خاطرات «پسرهای ننه عبدالله»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید علامیان از نویسندگان پرکار در زمینه خاطره نگاری جنگ است؛ روزنامه نگاری را از سال 60 به صورت حرفه ای شروع می کند و در سال های جنگ هم برای کار خبری به جبهه های جنگ می رود و تمام هشت سال دفاع مقدس را خبرنگار این حوزه .

- سعید علامیان از نویسندگان پرکار در زمینه خاطره نگاری جنگ است؛ روزنامه نگاری را از سال 60 به صورت حرفه ای شروع می کند و در سال های جنگ هم برای کار خبری به جبهه های جنگ می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید علامیان از نویسندگان پرکار در زمینه خاطره نگاری جنگ است؛ روزنامه نگاری را از سال 60 به صورت حرفه ای شروع می کند و در سال های جنگ هم برای کار خبری به جبهه های جنگ می رود و تمام هشت سال دفاع مقدس را خبرنگار این حوزه می ماند و صفحه جبهه و جنگ روزنامه جمهوری اسلامی را راه می اندازد و بعد هم سردبیر هفته نامه ری و فصلنامه فرهنگ پایداری می شود.

او برای اولین بار سال 85 تصمیم به نوشتن کتاب می گیرد و کارش را با نوشتن مأموریت در ساحل نیسان شروع می کند.

تاکنون 23 عنوان کتاب نوشته است که برخی از آنان چندجلدی بوده اند.

آخرین اثر او هم پسرهای ننه عبدالله است، خاطرات محمدعلی نورانی یکی از خرمشهری هایی که زمان حمله عراق در شهر می ماند و تا آخرین نفس می جنگد، نه تنها او که تمام خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک ها و لبخندها در خاطرات «پسرهای ننه عبدالله»

اشک ها و لبخندها در خاطرات «پسرهای ننه عبدالله»