مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-29سياسي

لزوم توجه به تخصیص اعتبارات کافی به ناجا در بودجه 1401


تخصیص بودجه و اعتبارات به نیروی انتظامی بایستی متناسب با تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس و همچنین کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه سال 1401 به این مهم توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود: این هفته از درخشان ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور استقامت در دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بسیج؛ این نهاد مردمی نه تنها در دوران دفاع مقدس، جانانه و جان بر کف از مرزهای ایران اسلامی پاسداری کرد بلکه امروز در عرصه های مختلف نیز برای خدمت رسانی به مردم ایفای نقش و حماسه آفرینی می کند.

اشتری در ادامه با قدردانی از اظهار لطف اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، بیان کرد: از حمایت های نمایندگان محترم مردم استان خراسان رضوی قدردانی و تشکر می کنم؛ این حسن نظر و اهتمام را فرصتی برای تقویت نیروی انتظامی در اجرای مطلوب تر مأموریت ها می دانیم.

مأموریت های پلیس تعطیل بردار نیست وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریت های پلیس خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس بی وقفه، بدون تعطیلی و در همه ایام سال و در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای تأمین نظم و امنیت عمومی تلاش می کنند و علیرغم وجود برخی کمبودها، مأموریت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به تخصیص اعتبارات کافی به ناجا در بودجه 1401

لزوم توجه به تخصیص اعتبارات کافی به ناجا در بودجه 1401