مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-29سياسي

52 اثر صنایع دستی خوزستان مُهر اصالت ملی دریافت کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان اعلام کرد: در ششمین دوره داوری مُهر اصالت ملی 52 اثر از هنرمندان صنعتگر خوزستانی به شایستگی مُهراصالت را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حکمت الله موسوی امروز دوشنبه (هشتم آذر 1400) گفت: در ششمین داوری مُهر اصالت ملی صنایع دستی کشور پس از ارزیابی داوران از میان 80 اثر استان خوزستان 52 اثر موفق به دریافت مُهر اصالت ملی شدند.

وی افزود: با توجه به فعالیت های چشمگیر صنعتگران و هنرمندان خوزستانی طی چند سال گذشته و روند رو به رشد این حوزه و تلاش هایی که برای ترویج و آموزش صنایع دستی در شهرها و روستاهای استان صورت گرفته است، در این دوره از نشست داوری نشان ملی به میزبانی استان خوزستان شاهد آثار قابل توجه و مرغوبی از هنرمندان خوزستانی بودیم و این اتفاق را به فال نیک می گیریم.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، موسوی بیان کرد: داوری مُهر اصالت ملی هر 2 سال یک بار برگزار می شود و محصولاتی که به بخش داوری می رسند از نظر کیفیت، کاربردی بودن، مرغوبیت و نوآوری مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرند در این دوره شاهد رشد و خلاقیت در تمامی آثاری بودیم که از استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر به بخش داوری رسیده بودند که جا دارد به عنوان میزبان از تمامی هنرمندان و کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 اثر صنایع دستی خوزستان مُهر اصالت ملی دریافت کرد

52 اثر صنایع دستی خوزستان مُهر اصالت ملی دریافت کرد