مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-29بين الملل

قانونگذار ارمنستان: احتمال تهاجم جدید جمهوری آذربایجان وجود دارد


یک قانونگذار ارمنستانی مدعی شد که با توجه به اظهارات اخیر رییس جمهور جمهوری آذربایجان، احتمال حمله مجدد ارتش این کشور به خاک ارمنستان کماکان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک قانونگذار ارمنستانی روز دوشنبه مدعی شد که احتمال حمله مجدد ارتش در 26 نوامبر، تجاوز باکو به ارمنستان صرفاً یک اختلاف مرزی تلقی شد.

آبراهامیان نوشت: علاوه بر این، رییس جمهور جمهوری آذربایجان پیوسته تلاش می کرد تجاوز به جمهوری ارمنستان را به عنوان یک حادثه مرزی برنامه ریزی نشده عنوان کند.

وی افزود: این اظهارات ثابت می کند که صرف نظر از آغاز تعیین حدود مرزی یا رفع انسداد مرزها، احتمال تهاجم جدید جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک همچنان پابرجاست.

به گفته این قانونگذار ارمنستانی، جامعه جهانی تنها زمانی متوجه عبوراز خطوط قرمز خواهد شد که عملیات نظامی گسترده انجام شود.

 نیروهای جمهوری  آذربایجان در روزهای 12 و 13 مه در چند بخش در استان های سیونیک و گغارکونیک مرز ارمنستان را نقض کردند و همچنان از خروج نیروهای خود از منطقه خودداری می کنند.

در 16 نوامبر، جمهوری آذربایجان یک حمله غیرقانونی را در سیونیک آغاز کرد که در آن نیروهای  ارمنستانی کشته و اسیر شدند و همچنین دو موقعیت را تصرف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار ارمنستان: احتمال تهاجم جدید جمهوری آذربایجان وجود دارد

قانونگذار ارمنستان: احتمال تهاجم جدید جمهوری آذربایجان وجود دارد