مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:172021-11-29اقتصادي

طلب 54 میلیارد تومانی شهرداری فردوس از دستگاه های دولتی


شهرداری فردوس از سال های متمادی 54 میلیارد تومان بابت عوارض و ساخت و سازها از دستگاههای دولتی طلب دارد که قادر به وصول آن نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اکبری عصر دوشنبه در نشست خبری اظهارکرد: شهرداری فردوس همچنین سه میلیارد تومان بدهی به مردم و دستگاه های دولتی و شرکت ها دارد و به همین مقدار نیز بابت عوارض از مردم طلبکار است.

شهردار فردوس به محدوده 1300 هکتاری شهر فردوس اشاره و گفت: یک چهارم این محدوده متأسفانه زمین های خالی و رها شده می باشد که با توجه به مالکیت شخصی اغلب این زمین ها، دست شهرداری را برای هر گونه ساخت و ساز و یا واگذاری بسته است و از طرف دیگر مجوز افزایش محدوده شهری به ما داده نمی شود.

وی با بیان اینکه در تمام بخش های شهری آماده پذیرش سرمایه گذار هستیم، افزود: اشتغال یکی از مهمترین مشکلات جامعه است که شهرداری فردوس این آمادگی را دارد تا با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای اشتغال همکاری نماید.

اکبری ساخت مجتمع چند منظوره عتیق، مجتمع تجاری خیابان شهید بهشتی و بازگشایی خیابان سه راهی پست را از اولویت های شهرداری فردوس برشمرد و اظهار امیدواری کرد: ظرف 4 سال آینده مجتمع عتیق به بهره برداری برسد.

شهردار فردوس هر روز یک تغییر را شعار مهم شهرداری برشمرد و اضافه کرد: انضباط مالی، کاهش هزینه ها و بهره وری بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 54 میلیارد تومانی شهرداری فردوس از دستگاه های دولتی

طلب 54 میلیارد تومانی شهرداری فردوس از دستگاه های دولتی