مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:162021-11-29بين الملل

علت افزایش عملیات نظامی-تبلیغاتی ائتلاف سعودی در یمن


یک پایگاه خبری یمنی در گزارشی به بررسی علل افزایش تنش نظامی و به تبع آن، هیاهوی تبلیغاتی ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در یمن پرداخت و تأکید کرد که این ائتلاف به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از هفته ها تشدید تنش نظامی و رسانه ای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی علیه نیروهای یمنی و انصارالله، بسیاری از افراد وابسته به ائتلاف، اکنون در مورد نتایج و هدف این تشدید سؤالاتی در ذهن دارند که آیا این مسئله برای فشار بر صنعا بود یا تغییر در استراتژی نظامی؟.

پایگاه خبری برای تغییر موقعیت و ارزیابی جنگ خود علیه یمن، بازتاب طبیعی شکستهای 7 ساله، عدم مدیریت اوضاع و تایید دیگری بر ناتوانی ائتلاف در تغییر نقشه جنگ است؛ جنگی که اکنون کفه هایش به سود نیروهای انصارالله سنگینی می کند.

بنا بر این گزارش، هدف عربستان و ائتلاف از این عملیاتها،اعمال فشار بر صنعاء بود تا وارد مذاکراتی شود که پیش از این، سقف آن را مشخص کرده است.

به این عملیاتها همچنین باید از زاویه تحرکات تنش زای آمریکا و کشورهای اروپایی علیه دولت یمن نگاه کرد.

در پایان این گزارش آمده است، این کشورها در تلاش هستند با چنین عملیاتهایی، مشروعیت را به ائتلافی بازگردانند که مشروعیت اخلاقی، نظامی و اقتصادی آن طی سالهای گذشته از بین رفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش عملیات نظامی-تبلیغاتی ائتلاف سعودی در یمن

علت افزایش عملیات نظامی-تبلیغاتی ائتلاف سعودی در یمن