مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-29بين الملل

آغاز دور جدید گفتگو ها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+4


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست افتتاحیه این دور از گفتگو ها به ریاست مشترک علی باقری رییس هیأت مذاکره کننده ایران و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و با حضور هیأت های ایران، - آغاز دور جدید گفتگو ها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+4 دور جدید گفتگو ها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+4 با هدف رفع تحریم ها امروز در شهر وین آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست افتتاحیه این دور از گفتگو ها به ریاست مشترک علی باقری رییس هیأت مذاکره کننده ایران و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و با حضور هیأت های ایران، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس، آلمان و اتحادیه اروپا از ساعت 14 به وقت محلی در هتل کوبورگ برگزار خواهد شد.

گفتنی است که هیأت ایرانی با هدف تمرکز جدی بر مسئله رفع تحریم ها علیه ملت ایران، با ترکیبی حقوقی-اقتصادی در این جلسه حضور خواهد داشت.

دو معاون دیپلماسی اقتصادی و امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه و همچنین معاون امور ارزی و بین الملل بانک مرکزی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بین الملل و بازرگانی وزارت نفت و مشاور اقتصادی معاون اول رییس جمهور و رییس کل اسبق بانک مرکزی از جمله اعضای هیأت ایرانی حاضر در نشست وین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید گفتگو ها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+4

آغاز دور جدید گفتگو ها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+4