مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-29اجتماعي

تشدید برخورد با متصرفان منابع طبیعی در استان سمنان


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کارگروه مبارزه با ساخت و سازها و متصرفات منابع طبیعی در این استان تشکیل شده و با متخلفان و متصرفان منابع طبیعی به شدت برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی بعدازظهر امروز در دیدار با جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با تأکید بر لزوم مدیریت منابع آبی این استان اظهار کرد: نیاز به اجرای پروژه های آبخیزداری در استان سمنان بیش از پیش احساس می شود.

وی بر ارتباط عرصه های منابع طبیعی با معیشت و اقتصاد استان سمنان اشاره کرد و گفت: طبیعت گردی از ظرفیت های منحصربه فرد این استان است که با حفظ و احیای عرصه های طبیعی می توان از این بستر در رونق گردشگری استان و ایجاد درآمد پایدار بهره برداری کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر لزوم تشدید برخورد با متصرفان عرصه های منابع طبیعی تأکید کرد و گفت: کارگروه مبارزه با ساخت و سازها و متصرفات منابع طبیعی در استان تشکیل شده و با متخلفان و متصرفان منابع طبیعی که عرصه منابع طبیعی را تخریب و تصرف می کنند، به شدت برخورد می شود.

حمیدی با اشاره به این که فرهنگ بحران کمبود آب باید توسط رسانه ها و با عزم ملی در جامعه اطلاع رسانی و تبیین شود، اضافه کرد: باید باور لازم در مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با متصرفان منابع طبیعی در استان سمنان

تشدید برخورد با متصرفان منابع طبیعی در استان سمنان