مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-29بين الملل

تقدیر جهاد اسلامی و حماس از اقدام هیئت ایرانی در ترک نشست مادرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حماس در بیانیه های جداگانه ای از اقدام هیئت ایرانی در ترک نشستی که نماینده رژیم اسراییل در آن حضور داشته، - جنبش های جهاد اسلامی فلسطین و حماس فلسطین در بیانیه های جداگانه ای اقدام هیئت ایرانی در ترک نشست مادرید به دلیل حضور نماینده رژیم صهیونیستی در این نشست را موضع ثابت و شایسه تقدیر جمهوری اسلامی ایران دانستند و از آن استقبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حماس در بیانیه های جداگانه ای از اقدام هیئت ایرانی در ترک نشستی که نماینده رژیم اسراییل در آن حضور داشته، استقبال و قدردانی کردند.

جهاد اسلامی امروز دوشنبه در بیانیه ای گفت که این گام بیانگر مواضع جمهوری اسلامی است که از حقوق مردم فلسطین و آرمان آن حمایت می کند.

اسماعیل رضوان ، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز طی بیانیه ای از اقدام شایسته هیئت اعزامی ایران به مجمع اتحادیه بین المجالس در شهر مادرید که در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی نماینده این رژیم سالن جلسه را ترک کرد، تقدیر کرددر این بیانیه آمده است: موضع ارزشمند هیئت پارلمانی ایران که نشست مجمع اتحادیه بین المجالس را تحریم کرده و همزمان با سخنرانی آوی دیختر ، رییس جنایتکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جهاد اسلامی و حماس از اقدام هیئت ایرانی در ترک نشست مادرید

تقدیر جهاد اسلامی و حماس از اقدام هیئت ایرانی در ترک نشست مادرید