مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-29پزشكي

سازمان جهانی بهداشت: خطر شیوع سویه «اُمیکرون» در سطح جهان بسیار بالاست


سازمان جهانی بهداشت در گزارشی جدید هشدار داد سویه تازه شناسایی شده کرونا خطر بسیار بالای ابتلا را به همراه دارد که می تواند پیامدهای شدید در سطح جهانی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش فنی به صدا درآورد، گفت که علائم آن در بیماران سالم غیرمعمول اما خفیف است.

طبق اعلام این سازمان، بسته به میزان قابلیت انتقال این گونه و اینکه آیا می تواند از ایمنی بدن بگریزد، احتمال گسترش بیشتر امیکرون در سطح جهان بالا است.

این گزارش می افزاید: با توجه به این ویژگی ها، ممکن است افزایش ابتلا به کووید-19 در آینده وجود داشته باشد که می تواند پیامدهای شدیدی به همراه بیاورد.

سازمان جهانی بهداشت انتظار دارد که داده های تحقیقات بیشتر در حال انجام در هفته های آینده در دسترس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان ، سازمان بهداشت جهانی در این گزارش همچنین اعلام کرد: تحقیقات بیشتری برای درک بهتر پتانسیل فرار در برابر ایمنی ناشی از واکسن و ابتلا مورد نیاز است.

با وجود عدم قطعیت ها، منطقی است که فرض کنیم واکسن های موجود در حال حاضر میزانی محافظت در برابر بیماری های شدید و مرگ را ایجاد می کنند.

این سازمان سپس از کشورهای عضو خواست تا تلاش ها برای واکسیناسیون را در میان جمعیت های واجد شرایط تسریع و همچنین از یک رویکرد مبتنی بر ریسک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: خطر شیوع سویه «اُمیکرون» در سطح جهان بسیار بالاست

سازمان جهانی بهداشت: خطر شیوع سویه «اُمیکرون» در سطح جهان بسیار بالاست