مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-29سياسي

«حجت الاسلام ابراهیمی فر» محبوب مردم و علمای اهل سنت


به همت دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان نشست تخصصی بررسی نقش مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی فر با حضور اندیشمندان این حوزه برگزار شد.

- استان گلستان، نگارستان ایران و مهد اقوام و مذاهب این سرزمین الهی است، استانی سرشار از مواهب طبیعی و نعمت های خدادادی بی شمار که بی شک احصای آن از ید قدرت انسان خارج بوده و شمار آن از اعداد و ارقام پیشی خواهد گرفت.

وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب در استان گلستان به ویژه در شهرستان هایی همچون گنبدکاووس که ترکیب جمعیتی آن مملو از حضور برادرانه شیعه و سنی دوشادوش هم در مسیر توسعه و پیشرفت است همواره زبان زد خاص و عام بوده و باعث شده تا این شهرستان را به پایتخت همدلی ایران اسلامی شهره کند.

در مسیر استقرار، تثبیت و تقویت این همدلی علاوه بر نقش بی بدیل مردم نمی توان از تلاش و مجاهدت افرادی چشم پوشی کرد که سالهای سال در این مسیر گام برداشته و نام و یاد خود را به عنوان منادیان وحدت در منطقه و کشور در دفتر تاریخ ثبت کرده اند.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی فر یکی از این چهره های شاخص و بی نظیری است که بخش عمده ای از عمر شریف خود را در مسیر تقویت و تعمیق همدلی، وحدت و برادری میان اقوام و مذاهب در استان گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس سپری کرد و سالها محبوب شیعه و سنی در این منطقه بود و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حجت الاسلام ابراهیمی فر» محبوب مردم و علمای اهل سنت

«حجت الاسلام ابراهیمی فر» محبوب مردم و علمای اهل سنت