مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-29سياسي

سازمان حج: اعزام محدود زائران به سوریه آغاز می شود


حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات نیز افزود: دراین مرحله برای اعزام زائران به دمشق تنها از فرودگاه امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است.

- حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات نیز افزود: دراین مرحله برای اعزام زائران به دمشق تنها از فرودگاه امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است.

درجلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که اعزام محدود زائران ایرانی به سوریه در هفته های آینده آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این جلسه علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت پیگیری های صورت گرفته در تهران را با توجه به صورتجلسه امضاء شده با طرف سوری برای اعزام زائران ایرانی به دمشق تشریح کرد و پس از تبادل نظر درباره نحوه اعزام و بسته های زیارتی اعلام شد که اعزام مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حرم مطهر حضرت رقیه (س) به صورت محدود در هفته های آینده آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حج: اعزام محدود زائران به سوریه آغاز می شود

سازمان حج: اعزام محدود زائران به سوریه آغاز می شود