مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-29پزشكي

افزایش آسیب ناشی از بیماری های غیر واگیردار، صدمات غیر مستقیم بیماری کرونا بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: در بسیاری از خانواده های ما به دنبال پیک های متعدد کرونایی بیماران قلبی و عروقی و مغزی که زمینه ساز بسیاری از اینها بیماری دیابت بود در خانه ماندند و با عدم مراجعه به بیمارستان دچار آسیب های شدید شدند و این موارد صدمات .

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: در بسیاری از خانواده های ما به دنبال پیک های متعدد کرونایی بیماران قلبی و عروقی و مغزی که زمینه ساز بسیاری از اینها بیماری دیابت بود در خانه ماندند و با عدم مراجعه به بیمارستان دچار آسیب های شدید شدند و این موارد صدمات غیر مستقیم کرونا به مردم بود.

دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در حاشیه کارگاه توانمندسازی اعضای شورای پیام گزاران سلامت استان قم که امروز در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج به عنوان رکن رکین در کنترل بیماری کرونا در بحث ضدعفونی سطوح، اقدامات جهادی در بیمارستان ها و در روند انجام واکسیناسیون به مدافعین سلامت و وزارت بهداشت کمک کرد.

قدیر یادآور شد: در کنار بیماری های واگیردار از جمله کرونا بیماری های غیر واگیردار را بحثی مغفول دانست و عنوان کرد: در بسیاری از خانواده های ما به دنبال پیک های متعدد کرونایی بیماران قلبی و عروقی و مغزی که زمینه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آسیب ناشی از بیماری های غیر واگیردار، صدمات غیر مستقیم بیماری کرونا بود

افزایش آسیب ناشی از بیماری های غیر واگیردار، صدمات غیر مستقیم بیماری کرونا بود