مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-29اقتصادي

کالاهای استراتژیک در استان کرمان به وفور وجود داشته باشد


باید کالاهای استراتژیک و خوراکی به وفور در استان وجود داشته باشد که این مهم نیاز به همکاری همه دستگاه های سراسر استان دارد و هرچه بتوانیم نظارت ها را بیشتر به سمت الکترونیکی ببریم بهتر می توانیم بازار را تنظیم کینم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: باید کالاهای استراتژیک و خوراکی به وفور در استان وجود داشته باشد که این مهم نیاز به همکاری همه دستگاه های سراسر استان دارد و هرچه بتوانیم نظارت ها را بیشتر به سمت الکترونیکی ببریم بهتر می توانیم بازار را تنظیم کینم.

علی زینی وند عصر امروز در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با بیان اینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار مربوط به کل استان است تاکید کرد: برآوردی از میزان مصرف کالاهای اساسی استان داشته باشید ضمن آنکه محل تامین آنها را باید پیش بینی کنید.

استاندار کرمان در ادامه ضمن تشکر از همکاری های بسیج در تنظیم بازار اظهار کرد: بسیج پتانسیل خوبی دارد که باید از آن بهره برد.

برای بازرسین بسیج حق الزحمه ای در نظر گرفته شود.

قیمت دام حذفی عشایر چند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسعودی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در خردادماه دستورالعمل خرید دام حذفی عشایر ابلاغ شد اما عشایر با این دستورالعمل موافق نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای استراتژیک در استان کرمان به وفور وجود داشته باشد

کالاهای استراتژیک در استان کرمان به وفور وجود داشته باشد