مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-29سياسي

تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه رسانه ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار با مدیران روابط عمومی وزارت نیرو، بر تدوین یک برنامه منسجم رسانه ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی در کشور تاکید کرد.

- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار با مدیران روابط عمومی وزارت نیرو، بر تدوین یک برنامه منسجم رسانه ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی در کشور تاکید کرد.

فرشاد مهدی پور- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به اهمیت موضوعِ مصرفِ انرژی در کشور و لزوم تدوین و اجرای یک برنامه منسجم رسانه ای برای آن، گفت: عدم تولید، توزیع و مصرف صحیحِ پیام های رسانه ای یکی از عوامل اصلیِ مشکلات موجود در حوزه مصرف انرژی در کشور است.

مهدی پور انجام فعالیت های رسانه ای را به عنوان یکی از راهبردهای قابل انجام برای بهبود شرایطِ کشور در حوزه انرژی مطرح کرد و از انجام اقدامات اصلاحی در حوزه های فنی و تکنیکی و همچنین مقررات گذاری و اجرای تمهیدات حقوقی به عنوان دیگر راهبردهایی نام برد که می بایست به طور همزمان مورد توجه مسئولان و سیاست گذاران بخش انرژی کشور قرار گیرد.

وی ریشه بسیاری از مشکلات در حوزه مصرف انرژی را ناشی از سبک زندگی دانست و ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به مدیریت توزیع انرژی، بر تقویت اقدامات تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه رسانه ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی

تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه رسانه ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی