مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-29پزشكي

کشف بیش از 7میلیارد انواع محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز در شیراز


نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف انواع محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز به ارزش هفت میلیارد و 775میلیون ریال در شیراز خبر داد.

- ، دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به تشدید بازدیدهای کارشناسان و بازرسان معاونت درمان دانشگاه از کلینیک های پوست، مو و زیبایی، گفت: پس از شناسایی و بازدید از یک کلینیک ارائه دهنده خدمات غیرمجاز زیبایی در شیراز، مقادیر زیادی محصولات آرایشی بهداشتی مانند انواع ژل، بوتاکس و آنزیم بدون تاریخ مصرف و بدون برچسب اصالت کشف و ضبط شد.

او با اشاره به مضرات جبران ناپذیر استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز، توصیه کرد: همشهریان برای دریافت خدمات زیبایی ضمن مراجعه به مراکز دارای مجوز قانونی لازم، از لوازم آرایشی بهداشتی معتبر استفاده کرده و به برچسب اصالت که مشخصات بهداشتی و مجاز بودن آنکه روی کالا درج شده است، توجه کنند.

دکتر ایلامی با تاکید بر ساماندهی و برخورد جدی با مراکز غیرمجاز مداخله گر در امور درمانی در سطح استان، خاطرنشان کرد: نظارت و ساماندهی این مراکز به صورت جدی در دستور کار مجموعه معاونت درمان دانشگاه قرار دارد.

به گفته نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراجعه به مراکز غیرمجاز خدمات پوست، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 7میلیارد انواع محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز در شیراز

کشف بیش از 7میلیارد انواع محصولات آرایشی بهداشتی غیرمجاز در شیراز