مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-29سياسي

وقتی همراهی و همدلی خانواده شهدا، مبنای تحقق هدف شهادت می شود


تجلیل از شهدا باعث دلگرمی خانواده های شهدا می شود و برای شناساندن اهداف و اعتقادات شهدا به نسل جدید که در موقع جنگ و دفاع حضور نداشتند، ضرورتی انکارناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مطلع شدیم که نخستین سالگرد سرلشکر شهید استوار و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس ، در روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه، با حضور سردار قانع -فرمانده سپاه قدس- در حرم مطهر و عراق به دفاع از حریم وطن، اهل بیت و ناموس خود پرداخت، تکه کلام شهید این بود که: هر کجا به من نیاز باشد، من هستم و آخر هم در جریان مقابله با گروهک های تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، به آرزوی همیشگی خود، یعنی شهادت رسید.

هر کجا به من نیاز باشد، من هستم فاطمه بانو در بیان فعالیت های فرهنگی شهید نیز گفت: ایشان در کنار فرماندهی و مسئولیت هایشان در سپاه، تحصیل را فراموش نکرد و تحصیلات شان را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته جغرافیای نظامی در دانشگاه امام حسین (ع) به پایان رساند و در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را بر عهده گرفت که مسئول پیاده سازی الگوی طرح تحول و سند چشم انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد.

وی افزود: شهید استوار در سال های جنگ تحمیلی چندین مرتبه مجروح و شیمیایی شد اما هیچ زمانی به دنبال درصد و سهمیه جانبازی نرفت؛ چرا که معتقد بودند همه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همراهی و همدلی خانواده شهدا، مبنای تحقق هدف شهادت می شود

وقتی همراهی و همدلی خانواده شهدا، مبنای تحقق هدف شهادت می شود