مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29سياسي

اولیانوف: نسبت به مذاکرات وین خوشبین هستیم


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی اعلام کرد که فارغ از حال و هوای دیگر مذاکره کنندگان، تیم مذاکره کننده روسیه علی رغم آگاهی از مشکلات موجود، - نسبت به مذاکرات وین خوشبین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، نسبت به ابراز نظرها درباره حال و هوای حاکم بر مذاکره کنندگانی که برای شرکت در مذاکرات، به وین رفته اند، واکنش نشان داد.

وی در همین رابطه با انتشار توییتی و در پاسخ به پیام توییتری خبرنگاری که مدعی شده که جو حاکم در میان مذاکره کنندگان دلگیر و غمناک است، نوشت: خواهشا روسیه را مستثنی کنید.

اولیانوف ادامه داد: ما نسبت به تمامی مشکلات موجود در مذاکرات وین آگاهی داریم اما به طور محتاطانه ای خوشبین هستیم و دلیل این مسئله نیز ساده است و آن این است که ما هیچ گونه جایگزین معقول و قابل قبولی در ازای اتمام موفقیت آمیز مذاکرات بر سر برجام نداریم.

کمی پیشتر نیز، انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه مذاکرات وین که از امروز در اتریش آغاز می شود، اعلام کرد که تلاش های فشرده ای در راستای آماده سازی این مذاکرات در جریان است.

وی با انتشار توییتی در همین رابطه و با اشاره به دیدارهای روز گذشته خود و همچنین دیدارهایی که امروز تا قبل از آغاز مذاکرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: نسبت به مذاکرات وین خوشبین هستیم

اولیانوف: نسبت به مذاکرات وین خوشبین هستیم