مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-29سياسي

سلبریتی عزیز، لطفا نمک نپاش!


«گروهی از سلبریتی ها هر از چند گاهی بر اثر سهل انگاری یا به هر دلیل دیگر به روح دردمند مردم ناخن می کشند و به زخم های جامعه ای در میانه تحریم و نبرد، - گروهی از سلبریتی ها هر از چند گاهی بر اثر سهل انگاری یا به هر دلیل دیگر به روح دردمند مردم ناخن می کشند و به زخم های جامعه ای در میانه تحریم و نبرد، نمک می پاشند تا بیشتر از هر چیز خودشان را به قعر فرو ببرند و اندک خاطرات خوب گذشته را پایمال کنند.

یکی نداری و فقر مردم را اسباب سعادتشان فرض می کند، آن دیگری فقر و نداری را نتیجه بی عرضگی و ناتوانی می داند و حالا یکی پیدا شده که تورم را اسباب کاسبی و تبلیغات کرده و نانش را در اشک و عرق مردم زحمتکش جامعه فرو می برد و می بلعد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: خدمت بود یا خیانت؟ نمی دانم اما نسل ما یاد گرفته بود که در مواجهه با چهره های سرشناس و محبوب مردم، همان هایی که امروز با عنوان سلبریتی شناخته می شوند، خوبی ها و درستی ها را نمایش بدهد.

خبرنگاران روزنامه ها، مجلات و خبرگزاری ها در گفت وگوها یا در پشت صحنه فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی یا در نشست های خبری، معمولا زشتی ها و بی اخلاقی ها را نادیده می گرفتند، گاه حتی بی احترامی ها و بدرفتاری ها را فرومی خوردند و دم نمی زدند مگر در جمع های خودمانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی عزیز، لطفا نمک نپاش!

سلبریتی عزیز، لطفا نمک نپاش!