مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-29سياسي

تشویق و اقناع سازی؛ مهم ترین رویکرد رسانه ای در زمان کرونا


مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: یکی از موارد مهم رسانه ای در حوزه کرونا، تشویق مردم به واکسن و پاسخگویی به برخی شبهات در فضای مجازی در مورد اهمیت و کارایی آن است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: یکی از موارد مهم رسانه ای در حوزه کرونا، تشویق مردم به واکسن و پاسخگویی به برخی شبهات در فضای مجازی در مورد اهمیت و کارایی آن است.

  ناصر نبی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درخواست ما این است که رسانه ها به صورت جدی به مسئله رعایت پروتکل ها و ضرورت تزریق واکسن بپردازند و از رسوخ شایعات در جامعه جلوگیری کنند.

وی افزود: تمام تحقیقات، بررسی ها و آمارها نشان می دهد که اگر این نوع واکسیناسون به حد مناسبی برسد و در حقیقت مردم این واکسن را تزریق کنند، مقدار زیادی ایمنی عمومی در جامعه ایجاد خواهد شد و شاهد کاهش تلفات خواهیم بود.

مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از موارد مهم رسانه ای در حوزه کرونا، تشویق مردم به واکسن و پاسخگویی به برخی شبهات در فضای مجازی در مورد اهمیت و کارایی آن است.

نبی زاده ادامه داد: در هر صورت ویروس کرونا بیماری ناشناخته ای است و درست است که دامنه بشری با آن درگیر است اما با توجه به سویه ها و شکل های جدید ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق و اقناع سازی؛ مهم ترین رویکرد رسانه ای در زمان کرونا

تشویق و اقناع سازی؛ مهم ترین رویکرد رسانه ای در زمان کرونا