مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-29سياسي

80 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان توزیع می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با همکاری انجمن حمایت از زندانیان 80 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان نیازمند در سطح استان توزیع می شود.

- ، محمدرضا رضایی ظهر دوشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی بیان کرد: طرح نذر هشتم به ابتکار رییس سازمان زندان ها و با هدف کمک به آزادی مددجویان و حمایت مالی از خانواده های آنان در دستور اجرا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح به نیت امام هشتم در دست اجراست و قرار است یاری گر زندانیان و خانواده های آنان باشد، افزود: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با همکاری انجمن حمایت از زندانیان از اجرای این طرح غافل نمانده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به توزیع 80 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان نیازمند در سطح استان، افزود: ارزش ریالی اقلام هر بسته غذایی 700 هزار تومان است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان در اجرای این طرح از هشت خانواده زندانی سرکشی و 80 بسته غذایی میان خانواده های زندانیان شهرستان بیرجند توزیع کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 560 میلیون اعتبار جهت تهیه و توزیع این بسته ها هزینه شده است، گفت: بیماران خاص نیازمند خانواده های زندانیان نیز می توانتد تا مبلغ پنج میلیون تومان از جمعیت هلال احمر استان خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان توزیع می شود

80 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان توزیع می شود