مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-29پزشكي

ایدز در کمین زنان؛ زیبایی هایی که جان بانوان را تهدید می کند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شاهد این هستیم که ابتلای خانم ها به ایدز نسبت به آقایان بیشتر می شود و در گذشته 81 درصد افراد مبتلا را آقایان و فقط 19 درصد را زنان تشکیل می دادند که این آمار در حال حاضر به 68 درصد مرد و 32 درصد زن رسیده و انتقال از .

- خبرگزاری فارس – کرمان/ مهسا حقانیت: اول دسامبر برابر با 10 آذر ماه به عنوان روز جهانی ایدز نامگذاری شده است تا سطح آگاهی مردم درباره بیماری افزایش یابد و این در شرایطی ست که هرچند این بیماری در برخی از کشورها تا حدی کنترل شده است اما همچنان در برخی نقاط شاهد افزایش بیماران مبتلا به ایدز هستیم.

 نباید نسبت به بیماران مبتلا به ایدز هراس داشته باشیم حسین صافی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سخنانی اظهار داشت: حدود 40 سال است که دنیا با بیماری ایدز سروکار دارد و یک بیماری رفتاری در سطح جوامع شناخته شده است.

در بسیاری از کشورها توانسته اند با برنامه ریزی ها تا حدود زیادی بیماری ایدز را محدود و کنترل کنند و نگرانی ها در این زمینه مرتفع شده است.

وی بیان داشت: در تعدادی از کشورها ایدز به عنوان یکی از اولویت های بهداشتی است و آنقدر مهم بوده که در سطح دنیا 10 آذر به عنوان روز جهانی ایدز نامگذاری شده است تا جزو اولویت ها قرار گیرد و کشورها به این موضوع توجه کنند زیرا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایدز در کمین زنان؛ زیبایی هایی که جان بانوان را تهدید می کند

ایدز در کمین زنان؛ زیبایی هایی که جان بانوان را تهدید می کند