مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-29اجتماعي

بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان اصفهان برگزار شد


بیست و سوم مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان اصفهان صبح امروز با مشارکت معلمان و دانش آموزان و همچنین حضور دستگاه های امدادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در بیست و سوم مانور سراسری زلزله و ایمنی ضمن تشکر از حضور همه دستگاه های امدادی و خارج از آموزش و پرورش در این مانور اظهار داشت: در استان 6 هزار مربی پیشتاز داریم که در روزهای گذشته اقدامات آموزشی را در خصوص این مانور انجام داده اند، ضمن اینکه 49 هزار پرسنل آموزشی در 5000 واحد آموزشی فعالیت می کنند که همکاری همه آنها امروز برای اجرایی مانور تجلی پیدا کرده است.

وی افزود: 53 مخاطره طبیعی و انسان ساز در کشور شناسایی شده که زلزله، سیل، آلودگی هوا، خشکسالی، فرونشست زمین، حریق و غیره از جمله آنها است و از بین آنها 42 مورد در استان سابقه وقوع داشته است.

شیشه فروش تاکید کرد: در قانون تصویب شد که مدارس به عنوان پایگاه پشتیبان مدیریت بحران در محله ایفای نقش کنند و از همین رو طرح مدرسه آماده در برابر زلزله و حوادث از مخاطره داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان اصفهان برگزار شد

بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان اصفهان برگزار شد