مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-29اجتماعي

کشمکش برای ساخت میدان میوه و تره بار کرمانشاه


رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برای جابجایی میدان بار کنونی شهر، شهرداری اقدام به خریداری 62 هکتار زمین کرده که اجرایی شدن این اقدام نیازمند همراهی کسبه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر حیدریان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: فضای کنونی میدان بار و تره بار کرمانشاه جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

این مکان باید جابه جا شود، زمین آماده است اگر منتقل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی ادامه داد: شهرداری برای جابه جایی این میدان بار اقدام به خریداری 62 هکتار زمین کرده که با وسعت خوبی که دارد قادر به حل مشکلات ترافیکی و مشکلات شهروندان است.

رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه افزود: اجرایی شدن این اقدام نیازمند یک اراده و خواست عمومی کل مدیریت استان است که علاوه بر آن یک تعامل دو طرفه هم می طلبد باید کسبه با شهرداری تعامل داشته باشند؛ شهرداری زمین را خریداری کرده باید در قالب یک تفاهمنامه با کسبه، آمادگی آن ها اعلام شود تا مراحل اتمام و اجرای زیرساخت های لازم انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: معضلات شهری تنها به دست شهرداری قابل حل نیست، اگر این تفاهمنامه صورت نگیرد چه بسا شهرداری هزینه کند و بعد از آماده سازی کسبه بعدها برای جابجایی تمکین نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش برای ساخت میدان میوه و تره بار کرمانشاه

کشمکش برای ساخت میدان میوه و تره بار کرمانشاه