مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-29اجتماعي

آلودگی هوا در اصفهان شدت می گیرد/ نفوذ موج بارشی از پایان هفته


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تشدید آلودگی هوای این کلانشهر تا پایان هفته جاری خبرداد و گفت: موج بارشی از روز چهارشنبه غرب و بتدریج سایر مناطق استان را فرا می گیرد.

- با اشاره به ورود یک سامانه ناپایدار بارش زا به استان از شامگاه چهارشنبه دهم آذر ماه، اظهار داشت: بارش باران روز پنجشنبه غرب و شمال غرب و به تدریج دیگر مناطق استان را فرا می گیرد.

وی افزود: از فردا سه شنبه تا ساعات اولیه روز پنجشنبه به علت استمرار جوی به نسبت پایدار، غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش می یابد و در ساعاتی به شرایط ناسالم برای عموم شهروندان می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان توصیه کرد: شهروندان اصفهانی به ویژه گروه های آسیب پذیر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه ای مانند مشکلات قلبی و ریوی و کودکان کمتر از پنج سال از تردد غیر ضروری در سطح شهر و ورزش در فضای باز در این مدت بپرهیزند.

هنرمند با اشاره به افزایش یک تا 2 درجه ای بیشینه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 21 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا در اصفهان شدت می گیرد/ نفوذ موج بارشی از پایان هفته

آلودگی هوا در اصفهان شدت می گیرد/ نفوذ موج بارشی از پایان هفته