مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-29اقتصادي

938 روستای استان زیر پوشش خدمات تلفن همراه اول


مدیر مخابرات منطقه کردستان از استمرار اجرای طرح ها و پروژه های توسعه و ایجاد سایت های تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: 938 روستای استان زیر پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: ارائه خدمات باکیفیت به ساکنین در نقاط روستایی یکی از استراتژی های مخابرات به منظور اجرای عدالت اجتماعی است و در همین راستا تکنولوژی سایت های تلفن همراه در روستاهای استان ارتقا می یابد.

وی افزود: در حال حاضر دو میلیون و 393 هزار و 311 شماره تلفن همراه در قالب سیم کارت های دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ 143 درصد در استان واگذار شده است و 938 روستای استان زیر پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 550 روستای کردستان از اینترنت مخابرات بهره مند هستند که ارتقای برخی سایت های روستایی در برنامه مخابرات قرار دارد که در ادامه این کار، این موضوع در دو روستای وزمله و سیادر شهرستان سقز انجام شد و به 3G ارتقا یافت.

وی با اعلام اینکه بهره مندی مشتریان از خدمات و سرویس های مطلوب همراه اول، نیازمند ایجاد زیرساخت و نصب تجهیزات لازم است خاطرنشان ساخت: این اقدامات در دو نقطه یاد شده نیز قبلاً در قالب پروژه ایجاد نیو سایت محقق شده است که هم اکنون با تلاش همکاران تکنول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

938 روستای استان زیر پوشش خدمات تلفن همراه اول

938 روستای استان زیر پوشش خدمات تلفن همراه اول