مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-29سياسي

یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور در شیراز برگزار می شود


رییس کل دادگستری فارس از برگزاری یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور با میزبانی این استان و سومین حرم اهل بیت(ع) 10 آذرماه امسال با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس از برگزاری یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور با میزبانی این استان و سومین حرم اهل بیت(ع) 10 آذرماه امسال با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی دوشنبه 8 آذر به خبرنگاران گفت: این یادواره با همکاری سپاه فجر فارس، دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان، مرکز وکلاء و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور مسئولان عالی رتبه قضایی و اجرایی کشور روز چهارشنبه دهم آذرماه برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به ویژه نسل جوان انقلاب است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

موسوی بیان کرد: با چنین اقدامات فرهنگی در چنین برهه مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی به دشمنان خود هشدار می دهیم که حق مردمان سرافراز این مرز و بوم حتی به قیمت تقدیم ارزشمندترین گوهر و جودیمان که پیش از این نیز در جنگ هشت ساله به اثبات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور در شیراز برگزار می شود

یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور در شیراز برگزار می شود