مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-29اقتصادي

مناسب سازی زیرگذر راه آهن قزوین، نیازمند اعتبار


مسئول دبیرخانه کمیته مناسب سازی استان قزوین گفت: ما به عنوان کمیته مناسب سازی از زیرگذر راه آهن بازدید انجام دادیم و نامه ای مبنی بر لزوم مناسب سازی زیرگذر ارسال کردیم و قول مساعد داده شد، - اما به دلیل اینکه اعتبار زیادی موردنیاز است هنوز بعد گذشت سه سال اتفاقی نیفتاده است، خرید آسانسور یا نصب بالابر مستلزم هزینه است و راه آهن باید این اعتبار را تأمین کند.

فرهاد طاهرخانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت مناسب سازی راه آهن قزوین، گفت: کمیته مناسب سازی استان قزوین با ریاست استاندار و دبیری مدیرکل بهزیستی استان مشغول به کار است که از زیرمجموعه های تخصصی متشکل از کارشناسان فنی، استانداری، بهزیستی و راه و شهرسازی تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته ها در بازه زمانی مشخص از معابر، سازمان ها و پروژه های شهری در حال ساخت بازدید می کنند و مشکلاتی که در حوزه مناسب سازی باشد را احصا و برطرف می کنند، یکی از مواردی که در این کمیته بررسی شده، مناسب سازی راه آهن قزوین است.

مسئول دبیرخانه کمیته مناسب سازی استان قزوین اظهار کرد: سه سال پیش بازدید از راه آهن صورت گرفت و مشکلات موجود را بیان کردیم، مواردی مانند تعبیه سرویس بهداشتی فرنگی ویژه سالمندان و معلولین پیگیری و حل شد، اما مسئله دسترسی راه آهن به ویژه بحث زیرگذر همچنان دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی زیرگذر راه آهن قزوین، نیازمند اعتبار

مناسب سازی زیرگذر راه آهن قزوین، نیازمند اعتبار