مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-29ورزشي

دردسر سارقین برای وزنه برداری کرمانشاه


دبیر هیات وزنه برداری کرمانشاه از دستبرد سارقین به سالن وزنه برداری کرمانشاه و بوجود آمدن مشکلاتی برای تمرینات ورزشکاران این رشته خبر داد.

- غلامرضا عجم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دستبرد سارقین به سالن وزنه برداری کرمانشاه، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش سارقین با دستبرد به سالن وزنه برداری کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی تختی، بخشی از تجهیزات این سالن را به سرقت بردند.

وی افزود: سارقین با شکستن درب و پنجره سالن ضمن به سرقت بردن بخشی از تجهیزات سالن، برخی دیگر از تجهیزات را نیز تخریب کرده و شکستند.

دبیر هیات وزنه برداری کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه سارقین به سیم ها و کابل برق این سالن ورزشی هم رحم نکردند و آن را به سرقت برده اند که این موضوع مشکلاتی را برای ادامه تمرینات ورزشکارانمان به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به اینکه سالن وزنه برداری کرمانشاه روشنایی ندارد، مجبوریم تنها تا ساعت 17 عصر فعالیت داشته باشیم، درحالیکه پیش از این تا ساعت 20 شب سالن برای تمرین ورزشکاران وزنه بردار باز بود.

عجم یادآورشد: از طرفی باتوجه به اینکه سارقین سیستم گرمایشی سالن را هم به سرقت برده اند، امکان استفاده از سالن در هر ساعتی امکانپذیر نیست و تنها در ساعات گرم روز قابل استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر سارقین برای وزنه برداری کرمانشاه

دردسر سارقین برای وزنه برداری کرمانشاه