مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-29فناوري

سامانه های آموزش مجازی مشکلی ندارند / کندی سرعت اینترنت به دانشگاه ارتباطی ندارد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در حال حاضر سامانه های آموزش مجازی دانشگاه مشکلی ندارند و فعال هستند و اگر اینترنت کند است، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در حال حاضر سامانه های آموزش مجازی دانشگاه مشکلی ندارند و فعال هستند و اگر اینترنت کند است، مربوط به خارج از دانشگاه است و به دانشگاه ما ارتباطی ندارد.

دکتر علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پاین بودن سرعت اینترنت با وجود استمرار آموزش مجازی، اظهار کرد: در حال حاضر سامانه های آموزش مجازی دانشگاه مشکلی ندارند و فعال هستند و اگر اینترنت کند است، مربوط به خارج از دانشگاه است و به دانشگاه ما ارتباطی ندارد.

وی افزود: اگر هم سامانه ها مشکل پیدا کنند به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد.

ما اعلام کرده ایم که دانشجویان دکتری و بخشی از دانشجویان کارشناسی ارشد در صورتی که کلاس حضوری دارند، حتما حضور پیدا کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کلاس های مجازی طبق برنامه تشکیل می شوند و اگر دانشجویی شرکت نکند تبعات آموزشی را قبول خواهد کرد.

همکاران ما معمولا درس های خود را ضبط می کنند و اگر دانشجویی در کلاس شرکت نکرد، می تواند عقب افتادگی تحصیلی را از این طریق جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های آموزش مجازی مشکلی ندارند / کندی سرعت اینترنت به دانشگاه ارتباطی ندارد

سامانه های آموزش مجازی مشکلی ندارند / کندی سرعت اینترنت به دانشگاه ارتباطی ندارد