مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-29اجتماعي

کمک 2 میلیاردی خیران جیرفت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی


رییس بهزیستی جیرفت از کمک 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی خیران جیرفت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

- ، محمد رضا نژاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیران جیرفتی با آغاز فعالیت مدارس و حضور پر رنگتر دانش آموزان در صحنه های علم آموزی در حرکتی خداپسندانه و ارزشمند به یاری محصلان کم بضاعت تحت حمایت بهزیستی جیرفت شتافتند.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران همیشه همراه بهزیستی با آغاز فعالیت حضوری مراکز آموزشی، جامعه هدف بهزیستی را از نیات خیر و اقدامات ارزشمند خود بی بهره نگذاشته و با مشارکت و همدلی همیشگی خود این بار نیز یاری گر جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان بودند.

وی افزود: خیران در این اقدام خیرخواهانه با خرید کیف، نوشت افزار و البسه یاری گر خانواده های نیازمند تحت حمایت بهزیستی شهرستان بودند.

رییس بهزیستی جیرفت اظهار داشت: مشارکت و همراهی مردم نوع دوست با کمک های غیر نقدی در تأمین لوازم تحصیلی خانواده های نیازمند تحت حمایت به میزان 2 میلیارد و 396 میلیون و 900 هزار ریال بوده است.

وی ادامه داد: در همین رابطه یک خیریه با اهدا 35 بسته نوشت افزار و پنج دست فرم لباس مدارس با مجموع 52 میلیون و 500 هزار ریال و نیز کمک های مومنانه یک خیریه دیگر با مشارکت غیرنقدی به مبلغ 2 میلیارد ریال شامل 292 بسته لوازم تحریر، 280 کوله پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیاردی خیران جیرفت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

کمک 2 میلیاردی خیران جیرفت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی